61.
Veus 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Mas, Marta; Vilagrasa, Albert; Bastons, Núria; Verdés, Gemma; Vergés, M. Helena.
Mètode d'aprenentatge del català com a segona llengua elaborat d'acord amb les directrius del Marc Comú de Referència europeu. Consta de 6 unitats, l'objectiu de cada una de les quals és la resolució d'una tasca [...]
|
62.
Veus 2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa Grandia, Albert; Mas Prats, Marta.
Mètode d'aprenentatge del català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües. És un mètode basat en l'ensenyament per tasques. Les unitats estan seqüenciades de manera que la [...]
|
63.
Veus 3. Curs de català. Llibre de l'alumne
Mas, Marta; Vilagrasa, Albert.
Mètode d'aprenentatge del català, com a segona llengua, modern i eficaç, elaborat d'acord amb les directrius del Marc de referència europeu per a l'aprenentatge, l'ensenyament i l'avaluació de llengües del Consell d'Europa. Mètode adreçat a persones adultes i a [...]
Veus 3. Curs de català. Llibre de l'alumneAutors
Mas, Marta; Vilagrasa, Albert.
Descripció
Mètode d'aprenentatge del català, com a segona llengua, modern i eficaç, elaborat d'acord amb les directrius del Marc de referència europeu per a l'aprenentatge, l'ensenyament i l'avaluació de llengües del Consell d'Europa. Mètode adreçat a persones adultes i alumnes de secundària (2n cicle d'ESO i nivells superiors) de procedències diverses. VEUS 3 Conté 6 unitats que cobreixen aproximadament 120 hores de classe i consta de: Llibre de l'alumne, Llibre d'exercicis, Llibre del professor, i Material àudio en suport CD (mp3)
Editorial
Publicacions de l'Abadia de Montserrat.
ISBN
9788498830347
Edició
Barcelona, 2008.
Descripció física
Llibre amb CD.
Fitxes relacionades
Veus 3. Curs de català. Llibre d'exercicis i gramàtica
/
Veus 3. Curs de català. Llibre del professor
Suport
Digital
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Elemental
Professorat Elemental i Intermedi
Tipus de recurs
Teòrics
|
64.
Waramurungundi. La sostenibilitat i la diversitat lingüístiques a l'aula. Materials per treballar la dimensió plurilingüe i intercultural del currículum
Prunés, Anna.
Proposta per a la reflexió sobre la sostenibilitat i la diversitat lingüístiques per a tots aquells que treballen en l'educació de nois i noies. En aquest llibre s'hi recullen, expliquen i argumenten propostes en pro de totes les llengües del món des la perspectiva que ens pro [...]
|