Resultats de la cerca bàsica: 63

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
2. arquitectura de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estructura organitzada del conjunt de noms dels productes, línies de producte, departaments, serveis, etc. d'una empresa, que reflecteix les relacions que s'estableixen entre ells i que serveix per a definir i orientar la creació de noms nous. [...]
3. generador de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Base de dades que utilitza un programari que permet obtenir mots de manera aleatòria, generalment a partir d'unitats o paràmetres lingüístics proposats per l'usuari. [...]
4. llista de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de noms generada o utilitzada durant les diferents fases d'un procés de creació de noms de marca. [...]
5. selecció de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de tria dels noms que es consideren millors en qualsevol fase d'un projecte de creació de noms de marca. [...]
6. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procediment amb el qual s'estableix la denominació d'un producte, servei, marca o empresa. [...]
7. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
8. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procediment amb el qual s'estableix la denominació d'un producte, un servei, una marca o una empresa. [...]
9. generació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producció de noms de marca en una sessió creativa. [...]
10. sistema de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de bases de dades i de servidors que converteix els noms de domini utilitzats pels internautes en les adreces IP que els corresponen i permet la transmissió d'informació d'un lloc web a un altre. [...]
Pàgines  1 / 7 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>