1.
subvenció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Ajuda econòmica que l'Estat o un organisme de dret públic o privat concedeix a una organització, una empresa o un particular. [...]
|
2.
record espontani
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Record publicitari obtingut sense cap tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
|
3.
record suggerit
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Record publicitari obtingut mitjançant algun tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
|
4.
qüestionari d'autocompleció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Qüestionari que l'enquestat pot respondre sense la intervenció o l'ajuda de l'enquestador, que s'utilitza especialment per a fer enquestes per correu i en accions de màrqueting directe. [...]
|
5.
comptabilitat analítica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Comptabilitat que ajuda a portar la gestió d'una empresa i a controlar els costos de producció computant adequadament els costos i els beneficis dels seus productes i la rendibilitat del seus negocis. [...]
|
6.
atribut de personalitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Característica de naturalesa humana que s'associa a una marca, que ajuda a configurar-ne la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb els seus públics. [...]
|
7.
màrqueting de relacions
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting orientat a establir relacions sòlides i duradores amb els consumidors, que permetin satisfer-los d'una manera efectiva i aconseguir-ne la fidelitat, amb l'ajuda de les tècniques d'informació modernes i de les bases de dades relacionals. [...]
|
8.
notorietat espontània
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom, sense cap mena d'ajuda ni suggeriment, quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]
|