Resultats de la cerca frase exacta: 8

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. subvenció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ajuda econòmica que l'Estat o un organisme de dret públic o privat concedeix a una organització, una empresa o un particular. [...]
2. record espontani
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
3. record suggerit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Record publicitari obtingut mitjançant algun tipus d'ajuda que serveixi per a estimular la memòria i facilitar la capacitat de record de la persona investigada. [...]
4. qüestionari d'autocompleció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qüestionari que l'enquestat pot respondre sense la intervenció o l'ajuda de l'enquestador, que s'utilitza especialment per a fer enquestes per correu i en accions de màrqueting directe. [...]
5. comptabilitat analítica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comptabilitat que ajuda a portar la gestió d'una empresa i a controlar els costos de producció computant adequadament els costos i els beneficis dels seus productes i la rendibilitat del seus negocis. [...]
6. atribut de personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Característica de naturalesa humana que s'associa a una marca, que ajuda a configurar-ne la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb els seus públics. [...]
7. màrqueting de relacions
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting orientat a establir relacions sòlides i duradores amb els consumidors, que permetin satisfer-los d'una manera efectiva i aconseguir-ne la fidelitat, amb l'ajuda de les tècniques d'informació modernes i de les bases de dades relacionals. [...]
8. notorietat espontània
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom, sense cap mena d'ajuda ni suggeriment, quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]