Resultats de la cerca bàsica: 274

Diccionaris terminològics
1. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
2. resolució de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Operació consistent a convertir un nom de domini en l'adreça IP que li correspon, a fi de permetre la transmissió d'informació d'un lloc web a un altre. [...]
3. servidor de noms de domini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Servidor que, per mitjà d'una base de dades on hi ha registrats els noms de domini i les adreces IP que els corresponen, duu a terme la resolució de noms de domini. [...]
4. arquitectura de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estructura organitzada del conjunt de noms dels productes, línies de producte, departaments, serveis, etc. d'una empresa, que reflecteix les relacions que s'estableixen entre ells i que serveix per a definir i orientar la creació de noms nous. [...]
5. espai de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Part d'un model d'estructuració a l'interior de la qual les denominacions utilitzades per a designar funcions, tipus o variables són definides segons les regles establertes per convenció. [...]
6. generador de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Base de dades que utilitza un programari que permet obtenir mots de manera aleatòria, generalment a partir d'unitats o paràmetres lingüístics proposats per l'usuari. [...]
7. llista de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de noms generada o utilitzada durant les diferents fases d'un procés de creació de noms de marca. [...]
8. selecció de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de tria dels noms que es consideren millors en qualsevol fase d'un projecte de creació de noms de marca. [...]
9. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
10. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procediment amb el qual s'estableix la denominació d'un producte, un servei, una marca o una empresa. [...]
Pàgines  1 / 28 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>