Resultats de la cerca bàsica: 110

81. cap de taula de bingo
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Persona d'una sala de bingo que s'encarrega principalment de dur la comptabilitat dels cartons venuts i sobrants de cada sorteig, de determinar els premis de línia i bingo, de comprovar els cartons premiats, d'informar els jugadors i d'atendre les seves reclamacions. [...]
82. enterar (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
v tr 1 assabentar, fer saber, informar, ennovar, acientar. 2 amer [dinero] pagar. 3 amer [completar] completar. v pron 4 assabentar-se, ennovar-se, acientar-se. Enterarse de las noticias, assabentar-se de les notícies. 5 adonar-se, saber. Si se entera, se enfadará, si se n'adona s'enfadarà. 6 no [...]
83. compareixença
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Presència, en una sessió del Ple del Parlament, d'una comissió parlamentària o d'una ponència, de persones, entitats, autoritats, o funcionaris públics de la Generalitat o dels ens locals per a informar sobre determinats fets o matèries de la seva competència o del seu interès. [...]
84. oficina d'acció ciutadana
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Espai municipal que té la funció d'informar i orientar els ciutadans sobre les prestacions de serveis socials, efectuar les gestions i els tràmits necessaris per a poder-ne gaudir, i impulsar accions de tipus cultural, social i cívic que fomentin el desenvolupament del teixit associatiu dels barris. [...]
85. oficina d'informació al consumidor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Centre de titularitat pública que té com a finalitat fonamental informar i orientar els consumidors sobre l'exercici dels seus drets, rebre les denúncies i reclamacions dels consumidors per remetre-les a les entitats o organismes corresponents i, en general, l'atenció, defensa i protecció dels [...]
86. promoció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'activitats que tracten d'informar sobre els beneficis que reporta un producte o un servei, de persuadir el mercat objectiu que el compri i de recordar als clients actuals l'existència i els avantatges del producte o el servei perquè no deixin de comprar-lo. [...]
87. pla d'empresa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Document que defineix un projecte de creació o desenvolupament d'una empresa, el qual tracta l'anàlisi d'una oportunitat de negoci o l'examen de la seva viabilitat organitzativa, tècnica, econòmica i financera, i n'especifica els procediments necessaris, generalment amb la finalitat d'informar [...]
88. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per difondre els [...]
89. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
90. cartelleria
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Agricultura. Ramaderia. Pesca
Pàgines  9 / 11 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>