Resultats de la cerca bàsica: 91.817

81. bescanvi per producte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta d'espais o temps publicitaris, ofereix un servei o cedeix al suport publicitari productes que fabrica o distribueix. [...]
82. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]
83. bit per segon
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Unitat de mesura del flux d'informació que es transmet cada segon per un sistema informàtic o per un sistema de telecomunicacions. [...]
84. captura per Bluetooth
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Atac que consisteix a accedir a totes les funcions d'un dispositiu mòbil mitjançant Bluetooth sense deixar rastre, després d'haver-lo manipulat d'amagat. [...]
85. comissió per rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
86. compra per pànic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
87. compra per xarxes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra per internet que es fa íntegrament en una xarxa social, sovint en interacció amb altres membres. [...]
88. cost per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
89. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
90. cost per compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]
Pàgines  9 / 9.182 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>