Resultats de la cerca bàsica: 30

Diccionaris terminològics
1. classificació de case mix [case mix: en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
2. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
3. case mix [en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Casuística de pacients atesos en un determinat centre assistencial. [...]
4. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
5. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
6. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius de màrqueting previstos. [...]
7. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per difondre els  [...]
8. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo perquè compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
9. matriu elèctrica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Combinació de les diferents fonts d'energia primària o d'energia secundària utilitzades en la producció de l'energia elèctrica que consumeix un territori, una col·lectivitat o un sector. [...]
10. matriu energètica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Combinació de les diferents fonts d'energia primària utilitzades per a cobrir la demanda energètica d'un territori, una col·lectivitat o un sector. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>