1.
optimització de compra
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
|
2.
oportunitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Factor de l'entorn que pot representar per a una organització un avantatge o una possibilitat per a millorar el seu funcionament, la rendibilitat, el volum de negoci, la quota de mercat, etc. [...]
|
3.
gestió de l'experiència de client
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de procediments que utilitza una empresa per a seguir, supervisar i organitzar la seva interacció amb els clients, que té com a objectiu millorar la percepció que els clients tenen de l'empresa i fidelitzar-los. [...]
|
4.
gestió comptable
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'operacions destinades a millorar l'eficàcia d'un sistema comptable. [...]
|
5.
gestió comptable
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'operacions destinades a millorar l'eficàcia d'un sistema comptable. [...]
|
6.
tecnologies financeres
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de les tecnologies digitals que s'utilitzen per millorar els serveis financers i bancaris. [...]
|
7.
Organització Mundial de Duanes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Organisme intergovernamental independent que s'ocupa de millorar l'eficàcia i l'eficiència de les administracions duaneres. [...]
|
8.
campanya d'imatge
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
|
9.
campanya d'imatge
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
|
10.
construcció d'equips
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'estratègies orientades a millorar el funcionament i la cohesió d'un equip de treball, i a augmentar el potencial dels seus membres. [...]
|