Resultats de la cerca frase exacta: 31

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. optimització de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a utilitzar eines tecnològiques i aplicacions específiques, sovint per a aparells mòbils, que permetin millorar l'experiència de compra dels usuaris i, alhora, fomentar les vendes. [...]
2. oportunitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Factor de l'entorn que pot representar per a una organització un avantatge o una possibilitat per a millorar el seu funcionament, la rendibilitat, el volum de negoci, la quota de mercat, etc. [...]
3. gestió de l'experiència de client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de procediments que utilitza una empresa per a seguir, supervisar i organitzar la seva interacció amb els clients, que té com a objectiu millorar la percepció que els clients tenen de l'empresa i fidelitzar-los. [...]
4. gestió comptable
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'operacions destinades a millorar l'eficàcia d'un sistema comptable. [...]
5. gestió comptable
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
6. tecnologies financeres
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de les tecnologies digitals que s'utilitzen per millorar els serveis financers i bancaris. [...]
7. Organització Mundial de Duanes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organisme intergovernamental independent que s'ocupa de millorar l'eficàcia i l'eficiència de les administracions duaneres. [...]
8. campanya d'imatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
9. campanya d'imatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Campanya de comunicació orientada a construir, reforçar o millorar la imatge pública d'una organització, marca, persona, etc. [...]
10. construcció d'equips
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'estratègies orientades a millorar el funcionament i la cohesió d'un equip de treball, i a augmentar el potencial dels seus membres. [...]
Pàgines  1 / 4 
Pàgina  1  2  3  4  Següent >>