Resultats de la cerca bàsica: 42

1. mix
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Gat domèstic. mix mix Veu per a cridar el gat. [...]
2. mix-
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
V. mixo-. [...]
3. mixo- [o mix-]
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Forma prefixada del mot gr. mýxa, 'moc'. Ex.: mixomicets, mixedema, mixedematós, mixameba. [...]
4. classificació de case mix [case mix: en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
5. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
6. case mix [en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Casuística de pacients atesos en un determinat centre assistencial. [...]
7. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
8. mix
Font Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
-a m i f 1 fam [gat domèstic] minino -na, michino -na. 2 mix, mix... (o mixeta, mixeta...) [tot cridant el gat] bis, bis..., mino, mino..., miz, miz..., bs, bs...  [...]
9. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
10. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
Pàgines  1 / 5 
Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>