Resultats de la cerca bàsica: 18

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. guia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicació que conté la informació i les indicacions necessàries per a la visita d'un museu, un conjunt monumental, una ciutat, una regió o un país. [...]
2. guia hotelera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Directori d'establiments hotelers d'una ciutat, una regió, un país, etc., que generalment conté la categoria, la ubicació i els serveis complementaris que ofereixen. [...]
3. guia telefònica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicació que conté els noms i cognoms, les adreces i els telèfons dels abonats d'una companyia telefònica d'una àrea determinada. [...]
4. guia de l'expositor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de documents que lliura l'organització firal a un expositor per formalitzar contractualment la seva participació i que inclou els fulls de contractació, les normes de participació i la relació de serveis que ofereix l'organització. [...]
5. guia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de principis i directrius que regeixen el desenvolupament de nous noms de marca en el si d'una empresa. [...]
6. visita guiada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Visita organitzada d'un lloc d'interès turístic en què es va acompanyat d'un guia. [...]
7. eix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Idea principal que guia totes les accions de comunicació que es duen a terme en una campanya publicitària. [...]
8. brífing creatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document que conté la informació estratègica que una agència de publicitat utilitza com a guia per desenvolupar la creativitat publicitària. [...]
9. pàgines grogues
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Directori en forma de suplement de la guia telefònica que conté un índex ordenat per sectors comercials de les empreses que hi són adscrites. [...]
10. brífing de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Brífing que un anunciant presenta a l'agència de publicitat o a la central de mitjans perquè l'utilitzi com a guia per elaborar l'estratègia de mitjans. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>