1.
Exemple de carta de queixa
Font
Fitxes de l'Optimot
NOVES CONFECCIONS, SA
C. de Lluís Companys, 4
08400 GRANOLLERS
Distingit senyor, distingida senyora,
Lamento haver de comunicar-vos que no estem gens satisfets de la tramesa de faldilles que hem rebut avui. Aquesta tramesa no es correspon amb la nostra comanda núm. 102, del 8 d'octubre [...]
|
2.
queixa
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Exclamació arrencada pel dolor, per una pena. Acció de queixar-se d'alguna cosa. Presentaré la seva queixa a la direcció. [...]
|
3.
carta
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Comunicació escrita adreçada a una persona absent. Escriure, dictar, trametre, una carta. Rebre, llegir, una carta. Datar, cloure, segellar, descloure, una carta. Li ho enviaré a dir per carta. Enviar una carta per correu. Franquejar una carta. Tirar una carta al correu. Carta de [...]
|
4.
recurs de queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
[...]
|
5.
queixa
Font
Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 [exclamació de dolor] queja, quejido m, lamento m. Només se sentien les queixes dels ferits, solo se oían las quejas de los heridos. 2 [acció de queixar-se] queja. 3 no tenir cap motiu de queixa no tener motivo de queja (o de qué quejarse). 4 tenir queixa contra (o tenir motius de queixa de [...]
|
6.
queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Manifestació d'insatisfacció que fa un ciutadà respecte del funcionament d'una administració pública o de la prestació d'un servei públic, a la qual l'Administració pública competent ha de respondre informant de les actuacions realitzades i, si escau, de les mesures adoptades. [...]
|
7.
queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Manifestació d'insatisfacció que una persona fa respecte del funcionament d'una administració pública o de la prestació d'un servei públic. [...]
|
8.
queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un usuari quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
|
9.
queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció de manifestar el descontentament per alguna cosa, especialment un comprador o un consumidor quan un producte adquirit o un servei rebut no ha respost a les expectatives que generava o que se n'esperaven. [...]
|
10.
queixa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
[...]
|