Resultats de la cerca frase exacta: 146

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. estratègia de munyida
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a obtenir el màxim rendiment d'un producte. [...]
2. taxa llindar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Retorn mínim que ha d'assolir una inversió abans que el gestor en pugui obtenir una comissió per rendibilitat. [...]
3. auditor forense | auditora forense
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Especialista en comptabilitat que practica auditories forenses a fi de detectar irregularitats i obtenir proves vàlides per a un procediment judicial. [...]
4. captació de fons
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions dutes a terme per una organització per a obtenir donacions per al seu finançament o per a una determinada causa o propòsit. [...]
5. rendibilitat per dividend
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ràtio borsària que es calcula dividint el dividend per acció per la cotització i multiplicant el resultat per 100, que permet obtenir la rendibilitat d'una acció. [...]
6. màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Aplicació d'un conjunt de tècniques planificades, coherents i dinàmiques de gestió empresarial per a obtenir un procés eficient de producció, distribució i venda de productes o de serveis. [...]
7. proveïment participatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pràctica, normalment d'una organització, consistent a obtenir serveis, idees o continguts per mitjà d'una crida a la participació voluntària d'un públic ampli, generalment a través d'Internet. [...]
8. consorci
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
9. punts regal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Modalitat de promoció de vendes i de fidelització en què els consumidors d'un producte o els usuaris d'un servei han d'aconseguir d'acumular un nombre determinat de punts per a obtenir un premi a canvi. [...]
10. deslocalitzar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Transferir l'activitat o part de l'activitat d'una empresa a un lloc diferent del lloc on està ubicada, sovint a un altre país, especialment amb l'objectiu de reduir els costos laborals o d'obtenir incentius fiscals o financers. [...]
Pàgines  1 / 15 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>