Resultats de la cerca bàsica: 36

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
2. comunitat virtual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de persones amb afinitats o interessos comuns que mantenen de manera habitual una interacció per internet per mitjà d'una mateixa plataforma. [...]
3. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
4. Comunitat Econòmica Europea
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Denominació obsoleta. Veg. Unió Europea [...]
5. Comunitat Europea de l'Energia Atòmica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organisme internacional constituït el 25 de març de 1957 pels sis Estats fundadors de la Comunitat Europea, alhora que es crea la CEE, amb la missió de contribuir a l'elevació del nivell de vida dels Estats membres i al desenvolupament dels intercanvis amb la resta de països a través de l [...]
6. Comunitat Europea del Carbó i de l'Acer
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Primera de les comunitats europees, fundada el 1952 pel Tractat de París i que van firmar França, Alemanya, Bèlgica, Holanda, Itàlia i Luxemburg, que es dirigia inicialment envers la regulació, sota una normativa comuna, del mercat del carbó i de l'acer entre aquests sis estats, i que en l'actualit [...]
7. màrqueting viral
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació voluntàriament o involuntàriament a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
8. compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Vincle de fidelitat que un usuari o comunitat estableixen amb una marca determinada com a conseqüència de l'experiència positiva que els genera interaccionar-hi i, en general, de l'afinitat que hi senten, que és promoguda per la mateixa marca mitjançant accions en les plataformes digitals. [...]
9. idioma
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema de signes orals, reflectit sovint en un codi escrit, propi d'una comunitat, que el fa servir per a comunicar-se. [...]
10. euròcrata
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funcionari de la Comunitat Europea. [...]
Pàgines  1 / 4 
Pàgina  1  2  3  4  Següent >>