Resultats de la cerca bàsica: 63

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. identitat sonora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements sonors que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el logotip sonor, la cançó de marca, les melodies publicitàries o la veu corporativa. [...]
2. identitat verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
3. identitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca que en un filtratge jurídic coincideix gràficament o fonèticament amb el nom objecte de recerca. [...]
4. identitat corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements i d'atributs que singularitzen i identifiquen objectivament la realitat d'una organització i que la diferencien d'altres organitzacions. [...]
5. identitat corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements i d'atributs que singularitzen i identifiquen objectivament la realitat d'una organització i que la diferencien d'altres organitzacions. [...]
6. identitat sonora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements sonors que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el logotip sonor, la cançó de marca, les melodies publicitàries o la veu corporativa. [...]
7. identitat verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
8. identitat visual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt dels signes i elements gràfics i visuals que identifiquen una organització i la diferencien d'altres organitzacions. [...]
9. atribut d'identitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cadascuna de les qualitats o característiques que configuren la identitat corporativa d'una organització. [...]
10. identitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements i d'atributs que singularitzen i identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques. [...]
Pàgines  1 / 7 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>