Resultats de la cerca bàsica: 7.879

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. guia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicació que conté la informació i les indicacions necessàries per a la visita d'un museu, un conjunt monumental, una ciutat, una regió o un país. [...]
2. guia de l'expositor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de documents que lliura l'organització firal a un expositor per formalitzar contractualment la seva participació i que inclou els fulls de contractació, les normes de participació i la relació de serveis que ofereix l'organització. [...]
3. guia hotelera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Directori d'establiments hotelers d'una ciutat, una regió, un país, etc., que generalment conté la categoria, la ubicació i els serveis complementaris que ofereixen. [...]
4. guia telefònica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicació que conté els noms i cognoms, les adreces i els telèfons dels abonats d'una companyia telefònica d'una àrea determinada. [...]
5. guia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de principis i directrius que regeixen el desenvolupament de nous noms de marca en el si d'una empresa. [...]
6. eix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Idea principal que guia totes les accions de comunicació que es duen a terme en una campanya publicitària. [...]
7. auditoria de punts de venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres, que inclou, entre d'altres, dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promoció i publicitat en el punt de venda. [...]
8. creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
9. extensió de línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
10. figura de canvi de tendència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura que anuncia un canvi de tendència en la cotització d'un valor. [...]
Pàgines  1 / 788 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>