Document en què una organització publica els serveis que ofereix i el seu grau de qualitat, els compromisos que adquireix en la relació amb els usuaris i els mecanismes que tenen aquests per fer arribar els seus suggeriments o queixes. [...]
Document en què un òrgan administratiu, un organisme o una entitat d'una administració pública informa sobre els serveis que ofereix, els compromisos de qualitat en la prestació i en la relació amb els usuaris i els mecanismes que aquests tenen per fer-li arribar els seus suggeriments o queixes. [...]
Document en què una organització fa públics els serveis que ofereix i el seu nivell de qualitat, els compromisos que adquireix en la relació amb els clients i els mecanismes que tenen aquests per fer arribar els seus suggeriments o queixes. [...]
Document en què un òrgan administratiu, un organisme o una entitat d'una administració pública informa sobre els serveis que ofereix, els compromisos de qualitat en la prestació i en la relació amb els usuaris i els mecanismes que aquests tenen per fer-li arribar els seus suggeriments o queixes. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
^, acostumen a presentar els resultats sobre una cartade Smith. Dibuixada d'una manera simplificada es fa servir sovint com a símbol distintiu de llibres, revistes, congressos i societats relacionades amb l'enginyeria de microones. [...]
Servei de difusió en línia que permet la selecció i la reproducció en estríming de continguts audiovisuals en qualsevol moment des d'un dispositiu electrònic que tingui accés a internet. [...]