Producte agroalimentari que es posa a la venda al consumidor final a una distància relativament petita respecte del lloc de producció i amb la intervenció, com a molt, d'un sol intermediari en el procés de comerciailtzació. [...]
Contracte d'assegurança, formalitzat en una o diverses pòlisses, pel qual més d'un assegurador participa en la cobertura d'un sol risc, i cada assegurador ha de respondre davant l'assegurat només en proporció a la seva participació. [...]
Compte que recull el resum dels ingressos i les despeses que es deriven de l'activitat pròpia d'una entitat asseguradora, d'una agència, una corredoria o, fins i tot, d'un sol contracte, referit a un període determinat. [...]
Cupó inclòs en una publitramesa i que sol dur les dades del remitent preimpreses i, a vegades, el franqueig pagat a fi de facilitar al destinatari la demanda d'informació o d'una comanda, la participació en un concurs, etc. [...]
Estructura organitzativa en què l'equip de treball, que sol ser petit, és la unitat operativa fonamental, tant en el desenvolupament de la feina com en la presa de decisions, la planificació, l'organització i el control d'aquesta feina. [...]
Conjunt d'actuacions economicofinanceres que ha de dur a terme una entitat asseguradora intervinguda per un òrgan de control per tal de superar la situació que hagi motivat la intervenció, que sol ser la manca de liquiditat per garantir les prestacions. [...]
Imprès molt utilitzat en la promoció de vendes o en màrqueting directe que serveix per a demanar informació sobre un producte o servei, participar en un concurs o sorteig, etc., i que sol formar part d'un anunci imprès, un envàs o una publitramesa. [...]
Classificació dels suports publicitaris segons un criteri establert, com ara la cobertura neta, el coeficient d'afinitat, la rendibilitat o el cost per impacte, que es pot establir en relació amb el conjunt de mitjans, amb un sol mitjà o amb una part d'un mitjà. [...]
Informació que un mitjà de comunicació difon sobre esdeveniments o activitats d'una organització mitjançant notícies que no subscriu l'organització sinó el mitjà de comunicació, que és qui en controla el missatge, i que sol ser el ressò informatiu d'una acció de comunicació de l'organització. [...]
Alteració de l'ortografia convencional de mots o sintagmes consistent a reduir-los al màxim, especialment mitjançant l'abreviació, la contracció, l'elisió o l'ús dels nombres i les lletres amb valor fonètic, que se sol aplicar a la missatgeria per internet per motius d'economia i velocitat de [...]