Resultats de la cerca frase exacta: 72

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
61. producte de proximitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte agroalimentari que es posa a la venda al consumidor final a una distància relativament petita respecte del lloc de producció i amb la intervenció, com a molt, d'un sol intermediari en el procés de comerciailtzació. [...]
62. coassegurança
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Contracte d'assegurança, formalitzat en una o diverses pòlisses, pel qual més d'un assegurador participa en la cobertura d'un sol risc, i cada assegurador ha de respondre davant l'assegurat només en proporció a la seva participació. [...]
63. compte de pèrdues i guanys
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compte que recull el resum dels ingressos i les despeses que es deriven de l'activitat pròpia d'una entitat asseguradora, d'una agència, una corredoria o, fins i tot, d'un sol contracte, referit a un període determinat. [...]
64. cupó de resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cupó inclòs en una publitramesa i que sol dur les dades del remitent preimpreses i, a vegades, el franqueig pagat a fi de facilitar al destinatari la demanda d'informació o d'una comanda, la participació en un concurs, etc. [...]
65. estructura d'equips
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estructura organitzativa en què l'equip de treball, que sol ser petit, és la unitat operativa fonamental, tant en el desenvolupament de la feina com en la presa de decisions, la planificació, l'organització i el control d'aquesta feina. [...]
66. pla de rehabilitació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'actuacions economicofinanceres que ha de dur a terme una entitat asseguradora intervinguda per un òrgan de control per tal de superar la situació que hagi motivat la intervenció, que sol ser la manca de liquiditat per garantir les prestacions. [...]
67. cupó
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Imprès molt utilitzat en la promoció de vendes o en màrqueting directe que serveix per a demanar informació sobre un producte o servei, participar en un concurs o sorteig, etc., i que sol formar part d'un anunci imprès, un envàs o una publitramesa. [...]
68. rànquing de suports
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Classificació dels suports publicitaris segons un criteri establert, com ara la cobertura neta, el coeficient d'afinitat, la rendibilitat o el cost per impacte, que es pot establir en relació amb el conjunt de mitjans, amb un sol mitjà o amb una part d'un mitjà. [...]
69. publiinformació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Informació que un mitjà de comunicació difon sobre esdeveniments o activitats d'una organització mitjançant notícies que no subscriu l'organització sinó el mitjà de comunicació, que és qui en controla el missatge, i que sol ser el ressò informatiu d'una acció de comunicació de l'organització. [...]
70. textisme
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Alteració de l'ortografia convencional de mots o sintagmes consistent a reduir-los al màxim, especialment mitjançant l'abreviació, la contracció, l'elisió o l'ús dels nombres i les lletres amb valor fonètic, que se sol aplicar a la missatgeria per internet per motius d'economia i velocitat de [...]
Pàgines  7 / 8 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  Següent >>