Resultats de la cerca bàsica: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
81. preu de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu de venda intencionadament elevat d'un nou producte llançat al mercat. [...]
82. producte de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
83. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
84. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
85. reconstrucció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
86. rendició de comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
87. revisió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anàlisi que solen dur a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per a fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per a preparar i orientar accions futures. [...]
88. ronda de finançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Oferiment organitzat de participació en el capital d'una empresa a inversors externs amb l'objectiu d'aconseguir finançament. [...]
89. simulació de compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació de mercat consistent a fingir, a través d'una persona que es fa passar per client, accions de compra o sol·licituds d'informació de béns o serveis, amb l'objectiu de verificar el compliment dels paràmetres de qualitat establerts per la direcció de l'empresa avaluada o d'un [...]
90. situació de solvència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Avaluació fonamentalment qualitativa que un banc fa d'un client, principalment des del punt de vista de la solvència, a fi d'estudiar la possible concessió d'un crèdit. [...]
Pàgines  9 / 788 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>