Resultats de la cerca bàsica: 343

Diccionaris terminològics
81. document nacional d'identitat electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Document electrònic que acredita físicament i electrònicament la identitat personal del seu titular, en què consten una fotografia, la signatura i les dades personals determinades reglamentàriament, i que permet la signatura electrònica de documents. [...]
82. targeta d'identitat d'estranger
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Document que acredita la identitat i la situació a l'Estat espanyol d'un ciutadà estranger que té un visat o una autorització per quedar-s'hi durant un període de més de sis mesos. [...]
83. trastorn d'identitat de gènere
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
 [...]
84. trastorn de la identitat sexual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Trastorn caracteritzat per la identificació amb el sexe contrari i per un sentiment de malestar amb el propi, que no pot ser atribuït a cap malaltia intersexual. [...]
85. dret a preservar la identitat pròpia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Dret
Dret d'un infant a no perdre el nom, la nacionalitat ni els vincles familiars i a rebre assistència i protecció estatal per recuperar-los tan aviat com sigui possible si els ha perdut. [...]
86. trastorn d'identitat de gènere en infants
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
 [...]
87. trastorn de la identitat sexual en l'adolescent
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
 [...]
88. brànding sonor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Branca del brànding que s'ocupa de la identitat sonora de les marques. [...]
89. brànding verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Branca del brànding que s'ocupa de la identitat verbal de les marques. [...]
90. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Pàgines  9 / 35 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>