Resultats de la cerca bàsica: 774

Diccionaris terminològics
21. in situ
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Dit de la resta arqueològica que ha estat trobada en posició primària. [...]
22. producte paritari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que ofereix pràcticament els mateixos avantatges que la resta de productes de la competència. [...]
23. captura de diòxid de carboni
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Acció de separar el diòxid de carboni de la resta de gasos resultants de la combustió industrial. [...]
24. agulla
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Construcció
Tros de paret comprès entre dues obertures molt poc separades, del mateix gruix que la resta de la paret. [...]
25. bot i volea
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Jugada en què es resta la pilota després d'haver tocat a terra, quan tot just comença el bot. [...]
26. marc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Cadascuna de les zones separades de la pantalla d'un ordinador, sovint delimitada gràficament, que s'activa independentment de la resta. [...]
27. terminus ante quem [la]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Datació més antiga que es pot atribuir a una resta o a un nivell arqueològic, d'acord amb el seu context. [...]
28. terminus post quem [la]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Datació més moderna que es pot atribuir a una resta o a un nivell arqueològic, d'acord amb el seu context. [...]
29. enemic final
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Enemic dotat d'habilitats especials que apareix al final d'un nivell i resulta més difícil de vèncer que la resta d'enemics. [...]
30. posicionament digital
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Percepció que té el públic objectiu d'un producte o d'una marca amb relació a la resta de competidors de la xarxa. [...]
Pàgines  3 / 78 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>