FontDiccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Art de projectar i dirigir grans moviments i operacions militars. Coordinació de les forces polítiques, econòmiques i diplomàtiques per a aconseguir els objectius d'un estat, d'un grup o d'un partit. L'estratègia parlamentària. Art de coordinar les accions i de [...]
Estratègia elaborada des del punt de vista creatiu per una agència de publicitat a fi d'assolir els objectius de comunicació d'un anunciant per mitjà de la conceptualització i ideació de missatges publicitaris. [...]
Atenció a la cronicitat mitjançant un conjunt d'intervencions simultànies i coordinades, concentrades en una població i un territori determinats, amb l'objectiu d'obtenir un efecte multiplicador dels resultats. [...]
Estratègia de comercialització que integra tots els canals de venda d'un producte o un servei entre una empresa i un client amb la finalitat que el client tingui una experiència de compra uniforme i transparent. [...]
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]
Estratègia de màrqueting centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes del producte. [...]
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]