Resultats de la cerca bàsica: 42

1. mix
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Gat domèstic. mix mix Veu per a cridar el gat. [...]
2. mix-
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
V. mixo-. [...]
3. mixo- [o mix-]
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Forma prefixada del mot gr. mýxa, 'moc'. Ex.: mixomicets, mixedema, mixedematós, mixameba. [...]
4. classificació de case mix [case mix: en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
5. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
6. case mix [en]
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Casuística de pacients atesos en un determinat centre assistencial. [...]
7. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
8. mix
Font Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
-a m i f 1 fam [gat domèstic] minino -na, michino -na. 2 mix, mix... (o mixeta, mixeta...) [tot cridant el gat] bis, bis..., mino, mino..., miz, miz..., bs, bs...  [...]
9. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
10. màrqueting mix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius de màrqueting previstos. [...]
Pàgines  1 / 5 
Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>