91.
Com gestionar els teus diners
Aura Fundació.
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
La col·lecció Tu pots ofereix informació i consells per desenvolupar-se amb autonomia i seguretat davant situacions quotidianes. Aquests llibres s'adrecen especialment a un públic que per motius personals, familiars o socials no ha adquirit, o es [...]
Com gestionar els teus dinersAutors
Aura Fundació.
Descripció
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
La col·lecció Tu pots ofereix informació i consells per desenvolupar-se amb autonomia i seguretat davant situacions quotidianes. Aquests llibres s'adrecen especialment a un públic que per motius personals, familiars o socials no ha adquirit, o està en procés de fer-ho, els coneixements necessaris per assumir responsabilitats i superar les situacions del dia a dia.
Editorial
Editorial La Mar de Fàcil.
ISBN
9788493716530
Edició
Barcelona, 2012.
Descripció física
Llibre.
Col·lecció
Tu pots.
Número de col·lecció
1
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Acolliment lingüístic B1
Bàsic
Elemental
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Bàsic
Professorat Elemental i Intermedi
Tipus de recurs
Lectura Fàcil o graduada
|
92.
Com gestionar la teva llar
Fundació Catalana Síndrome de Down.
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
La col·lecció Tu pots ofereix informació i consells per desenvolupar-se amb autonomia i seguretat davant situacions quotidianes. Aquests llibres s'adrecen especialment a un públic que per motius personals, familiars o socials [...]
|
93.
Com redactar bé
Llahí, Laura i altres.
Guia breu per redactar continguts acadèmics d'acord amb els estàndards de qualitat interuniversitària. Es treballa: El text, la paraula, la frase, el paràgraf, l'estructura del text, la connexió d'idees. S'adreça a aquelles persones que elaboren textos universitaris pe [...]
|
94.
Comencem
Arnáiz, Pilar; Carreras, Gemma; Gómez, Fefa; Via, Rosa M.; Martínez, David
Material que ofereix un conjunt d'activitats i propostes didàctiques per facilitar l'aprenentatge de la llengua catalana a l'alumnat nouvingut. Conté dossier per l'alumnat, dossier pel professorat, làmines i guia didà [...]
|
95.
Coneixes Barcelona?
Bonafont, Rosa; Berengueras, Joan R.
Lectura Fàcil (LF) o graduada. Es tracta d'una guia urbana presentada pel Servei de Llengua Catalana de la Universitat de Barcelona. Està pensada com una eina per a ús individual amb què l'estudiant dels nivells inicials de llengua catalana pot començar a [...]
|
96.
Constructions lexico-grammaticales comparées. Volume 1
Berthelot, Martine
L'autora explica el funcionament de les construccions lèxico-gramaticals catalanes a través de 150 fitxers classificats per ordre alfabètic, amb 1.200 entrades, enumerant partícules gramaticals i formes verbals en català amb la seva traducció al francès. S'adreça a un púb [...]
|
97.
Contes per parlar 1
Jaime, Laura; Larreula, Enric; Tree, Matthew.
Llibre de contes amb contingut específic de cultura catalana elaborat com a recurs per al programa Voluntariat per la llengua. Es complementa amb preguntes que faciliten la conversa, una breu selecció de fragments literaris d'escriptors catalans, [...]
|
98.
Contes per parlar 2
Grau, Jan; Jaime, Laura; Roca, M. Mercè.
Llibre de contes amb contingut específic de cultura catalana elaborat com a recurs per al programa Voluntariat per la llengua. Es complementa amb preguntes que faciliten la conversa, una breu selecció de fragments literaris d'escriptors catalans, una [...]
|
99.
Contes sorprenents
Comelles, Salvador [adaptació].
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
Cinc relats breus que comparteixen pinzellades d'humor, mirada crítica i finals sorprenents. Els contes seleccionats són: «La porta oberta» de H. H. Munro 'Saki', «El regal de Reis» d'O. Henry, «El collaret» de Guy de Maupassant, [...]
|
100.
Context i aprenentatge de la llengua escrita
Camps, Anna (coord.).
Proposa ensenyar la llengua escrita de manera que s'hi pugui articular la motivació amb els coneixements explícits que permetin el control, tant de la producció com del progrés.
Llibre.
Editorial Graó.
Barcelona, 1994.
Barcanova Educació.
[...]
|