11.
A l'entorn de la gramàtica textual
Coord. Artigas, Rosa; Gabinet de Didàctica. Direcció Genral de Política Lingüística.
Conjunt d'articles que informen sobre el marc teòric i conceptual de l'enfocament textual de la llengua amb exemples pràctics: text i cohesió, la progressió temàtica, la determinació, els connectors, la moda [...]
|
12.
A la residència, en català. Guia de conversa / En la residencia, en catalán. Guía de conversación
Guia concebuda com una eina perquè el personal que atén a gent gran a les residències pugui incrementar la seva capacitat d'expressió i comprensió en llengua catalana. Disponible a la Llibreria de la Generalitat de Catalunya.
PDF.
Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció S [...]
|
13.
A Punt 1. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
14.
A Punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
15.
A Punt 2. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
16.
A Punt 2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
17.
Abreviacions
Direcció General de Política Lingüística; Veiga, Montserrat; Capó, Jaume.
Treball revisat i aprovat per la Comissió Assessora de Llenguatge Administratiu, dividit en dos blocs. En el primer s'analitzen els diferents tipus d'abreviacions (abreviatures, sigles i acrònims, i símbols): definició [...]
|
18.
Acolliment lingüístic
Direcció General de Política Lingüística.
Web de la DGPL que ofereix recursos per acostar la llengua catalana a les persones que acaben d'arribar a Catalunya o tenen intenció de venir per començar a conèixer la llengua i la cultura catalanes. Es destaquen dos apartats: els recursos adreçats [...]
|
19.
Acolliment lingüístic. Recursos sobre planificació i gestió de l'aula
Servei de Recursos Lingüístics. Direcció General de Política Lingüística.
Fitxes teòriques que serveixen per reflexionar sobre l'actitud i l'acció del professor a l'aula en el moment de preparar la classe: gestió de l'espai, gestió del temps, paper del docent i gestió de la interacció.
[...]
|
20.
Alfabetización de personas adultas extranjeras.
Molina Domínguez, Mónica.
Article que reflexiona sobre el procés d'alfabetització en una segona llengua i sobre els models més adients per dur-lo a terme.
PDF.
Lingüística en la red.
2007.
La enseñanza de segundas lenguas a inmigrantes.
[...]
|