21.
80 pistes. Guia de butxaca per a una bona estada a Catalunya
Garcia, Laura; Pujol, Jordi; Nogués, Mercè.
Té per objectiu donar a conèixer diversos aspectes sobre els hàbits i el funcionament de la societat catalana a les
persones que vénen a estudiar a una universitat de Catalunya. Com se saluda una persona que s'acaba de conèixer, quan convé parlar a [...]
|
22.
A l'entorn de la gramàtica textual
Coord. Artigas, Rosa; Gabinet de Didàctica. Direcció Genral de Política Lingüística.
Conjunt d'articles que informen sobre el marc teòric i conceptual de l'enfocament textual de la llengua amb exemples pràctics: text i cohesió, la progressió temàtica, la determinació, els connectors, la moda [...]
A l'entorn de la gramàtica textualAutors
Coord. Artigas, Rosa; Gabinet de Didàctica. Direcció Genral de Política Lingüística.
Descripció
Conjunt d'articles que informen sobre el marc teòric i conceptual de l'enfocament textual de la llengua amb exemples pràctics: text i cohesió, la progressió temàtica, la determinació, els connectors, la modalització dels enunciats.
Editorial
Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Direcció General de Política Lingüística.
Edició
Barcelona, 1991.
Descripció física
Revista.
URLCol·lecció
Com ensenyar català als adults.
Número de col·lecció
Suplement, 8
Suport
En línia
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Professorat Suficiència i Superior
Suficiència
Superior
Tipus de recurs
Teòrics
|
23.
A la residència, en català. Guia de conversa / En la residencia, en catalán. Guía de conversación
Guia concebuda com una eina perquè el personal que atén a gent gran a les residències pugui incrementar la seva capacitat d'expressió i comprensió en llengua catalana. Disponible a la Llibreria de la Generalitat de Catalunya.
PDF.
Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció S [...]
|
24.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Alumne
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Material per treballar el nivell inicial de català. Aquest llibre es basa en els programes de la Direcció General de Política Lingüística i les programacions del Consorci per a la Normalització Lingüística. Material adreçat a persones amb [...]
|
25.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Docent
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
El llibre del docent està pensat per a persones amb poca experiència en la docència en aquest nivell inicial.
Cada unitat està fragmentada en punts que expliquen com procedir a l'aula. Aquests punts explicatius estan agrupats en seqüències [...]
|
26.
A Punt 1. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
27.
A Punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
28.
A Punt 1. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
29.
A Punt 2. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
30.
A Punt 2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|