31.
Autonomia i aprenentatge de llengües
Bosch, Mireia.
Aquest llibre proposa una reflexió sobre el rol del professor en el procés d'aprenentatge de l'aprenent de llengua i ofereix propostes per aconseguir que l'aprenent adquireixi autonomia. Hi ha informació exhaustiva sobre centres d'autoaprenentatge i mostres de materials que af [...]
|
32.
Avui per tu, demà per mi
Tribó Traveria, Gemma.
Lectura Fàcil (LF) o lectura graduada.
Aquesta història recupera la memòria de la Guerra Civil espanyola que va trasbalsar la vida de moltes persones anònimes i senzilles. Són persones que no surten als llibres d'història, però que van viure les tràgiques conseqüències [...]
|
33.
Camí de Ronda. 40 primeres classes de català
Badia, Dolors; Pérez, Montserrat.
Material per al professorat dels cursos de nivell inicial tant d'escola com d'adults. Els continguts es presenten en blocs: vocabulari, situacions, pronunciació i gramàtica; dintre de cada bloc, per temes. El professor decideix quins continguts treballarà a [...]
Camí de Ronda. 40 primeres classes de catalàAutors
Badia, Dolors; Pérez, Montserrat.
Descripció
Material per al professorat dels cursos de nivell inicial tant d'escola com d'adults. Els continguts es presenten en blocs: vocabulari, situacions, pronunciació i gramàtica; dintre de cada bloc, per temes. El professor decideix quins continguts treballarà a cada sessió. Aquest plantejament permet que els alumnes puguin incorporar-se a qualsevol sessió d'acord amb les seves competències.
Editorial
Edicions L'Àlber.
ISBN
9788496248533
Edició
Vic, 2008.
Descripció física
Llibre.
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Acolliment lingüístic inicial
Professorat Bàsic
Tipus de recurs
Pràctics
|
34.
Capitans valents
Associació Lectura Fàcil; Aranda, Josep Mª [adaptació de l'obra de Rudyard Kipling].
Llibre de LF o graduada. Es tracta d'una novel·la d'aventures i aprenentatge. Narra la història de Harvey Cheyne, un ric i consentit adolescent nord-americà que cau al mar des d'un luxós transatlàntic i és s [...]
|
35.
Català A1 (2019)
Esteban, Jordi.
Aquests materials s'han elaborat seguint els programes de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i del Consorci per a la Normalització Lingüística, i han tingut en compte les orientacions del Marc europeu comú de [...]
|
36.
Català A2 (2019)
Esteban, Jordi.
Català A2 és una proposta d'aprenentatge basada en el programa de nivell Bàsic de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i centrada en l'acompliment de tasques comunicatives, d'acord amb l'enfocament adoptat pel Marc europeu comú de referèn [...]
|
37.
Català B1 (2020)
Campoy, Montserrat; Esteban, Jordi; Sagrera, Mercè.
Català B1 és una concreció didàctica del nivell d'ús i domini de la llengua que apareix descrit al marc comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar. A les dotze unitats del llibre, les activitats socials presideixen e [...]
|
38.
Català B2 (2020)
Blanes, Llibertat; Campoy, Montserrat; Esteban, Jordi.
Català B2 és una concreció didàctica del nivell d'ús i domini de la llengua que apareix descrit al Marc comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar. A les dotze unitats del llibre, les activitats socials presideixe [...]
|
39.
Català Bàsic A2. Activitats de gramàtica
Badia, M. Dolors; Verdeny, Lydia; Garcia, Teresa; Amat, Angelia.
Llibre que presenta i promou l'ús dels exponents gramaticals de manera fàcil i amena i esdevé una eina per millorar la competència gramatical dels aprenents de català com a segona llengua. Es compon de 60 unitats breus que abra [...]
|
40.
Català elemental B1
Esteban, Jordi; Campoy, Montserrat; Sagrera, Mercè.
Els llibres Català per a adults són una proposta d'aprenentatge per tasques. Aquest material està encaminat a promoure, entre els aprenents, l'ús social del català. Així, en el nivell B1, l'aprenent que duu a terme les tasques és vist com a [...]
|