21.
A Punt 2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
22.
A Punt 2. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
23.
A Punt 3. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
24.
A Punt 3. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
25.
A Punt 3. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
26.
Accents
Berenguer, Dolors; Falgàs, Margarida; Folch, Anna; Gras, Josep.
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
Recull de contes en LF per a persones nouvingudes que comencen a llegir en català. Té el suport del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i de l'Associació Lectura Fàcil de Barcelon [...]
|
27.
Anna Frank. El diari d'una noia
Frank, Anna.
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
Català fàcil és una col·lecció de textos simplificats per a les persones que aprenen la llengua catalana. Els llibres estan graduats en tres nivells. Aquest títol correspon al nivell elemental (500 paraules bàsiques).
Llibre.
Eumo Edi [...]
|
28.
Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
Duran Gisbert, David.
Aquest llibre reuneix, per primera vegada, evidències científiques del neologisme -creat per a l'ocasió- aprensenyar: aprendre ensenyant. Les recerques mostren que, en determinades condicions, l'activitat d'ensenyar -exclusivament humana- implica oportunitats d'aprenent [...]
|
29.
Articles de didàctica de la llengua i de la literatura
Revista trimestral que publica articles amb contingut teòric i experiències sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de llengua, en format digital i en paper. Es pot accedir en línia a un resum dels articles.
Revista.
Editorial Graó.
Barcelona.
Revistes trimestrals.
[...]
|
30.
Aspectes sintàctics i estilístics de la llengua catalana
Riera, Carles.
Aquest llibre tracta bàsicament d'aspectes sintàctics i estilístics de la llengua catalana. Estan ordenats temàticament seguint l'ordre gramatical i, al final, hi ha
un índex analític que facilita la consulta de cada un dels punts estudiats. Un valor destacable d'aquest llibre [...]
Aspectes sintàctics i estilístics de la llengua catalanaAutors
Riera, Carles.
Descripció
Aquest llibre tracta bàsicament d'aspectes sintàctics i estilístics de la llengua catalana. Estan ordenats temàticament seguint l'ordre gramatical i, al final, hi ha
un índex analític que facilita la consulta de cada un dels punts estudiats. Un valor destacable d'aquest llibre és la sovintejada comparació amb l'anglès.
Editorial
Editorial Claret text.
ISBN
9788491362067
Edició
Barcelona, 2019.
Descripció física
Llibre.
Col·lecció
Pompeu Fabra.
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Suficiència
Superior
Tipus de recurs
Teòrics
|