11.
113 paraules per salvar
Carod-Rovira, J.Ll.
Recull de 113 paraules d'ús comú en la llengua catalana que han passat d'avis a pares i de pares a fills. Quan va ser l'últim cop que vas fer una becaina? I que et van clavar un calbot després de burxar algú? Has esbrinat si tot rutlla tal com ho havies previst? Quines co [...]
|
12.
156 activitats per a parlar en català.
Monegal, Carme.
Activitats per practicar les habilitats orals. Amb fitxes on es detallen els objectius comunicatius de l'activitat, l'habilitat que s'hi treballa, el procediment i el material necessari; i un apartat amb elements necessaris per dur a la pràctica l'activitat. Els continguts re [...]
|
13.
40 jocs per parlar català
Jacquet, Jacqueline; Casulleras, Sílvia; Mirabet, Núria.
Presenta un recull de jocs que tenen com a objectiu principal afavorir l'expressió oral entre l'alumnat, ja siguin nens i nenes, adolescents o adults. Són jocs explicats fil per randa amb material adjunt per facilitar la tasca del prof [...]
|
14.
444 jeroglífics per desjeroglificar
Esteban, Jordi; Garcia, Enric.
Recull de jeroglífics amb dibuixos de traç fi i aire de tira còmica.
Llibre.
Enigmacard Passatemps.
Barcelona,1996.
Trencabanyes.
1 [...]
|
15.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Alumne
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Material per treballar el nivell inicial de català. Aquest llibre es basa en els programes de la Direcció General de Política Lingüística i les programacions del Consorci per a la Normalització Lingüística. Material adreçat a persones amb [...]
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. AlumneAutors
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Descripció
Material per treballar el nivell inicial de català. Aquest llibre es basa en els programes de la Direcció General de Política Lingüística i les programacions del Consorci per a la Normalització Lingüística. Material adreçat a persones amb un domini mínim de l'alfabet romà; persones amb molt poca formació acadèmica; persones provinents de països amb llengües molt diferents al català (xinès, urdú, rus, àrab...); programes d'acollida amb diversitat lingüística a l'aula.
Editorial
Edicions Saragossa.
ISBN
9788494222207
Edició
Barcelona, 2014.
Descripció física
Llibre.
Fitxes relacionadesSuport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Acolliment lingüístic B1
Acolliment lingüístic inicial
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Acolliment lingüístic inicial
Tipus de recurs
Teòrics
|
16.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Docent
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
El llibre del docent està pensat per a persones amb poca experiència en la docència en aquest nivell inicial.
Cada unitat està fragmentada en punts que expliquen com procedir a l'aula. Aquests punts explicatius estan agrupats en seqüències [...]
|
17.
A Punt 1. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
18.
A Punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
19.
A Punt 1. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
20.
A Punt 2. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|