11.
113 paraules per salvar
Carod-Rovira, J.Ll.
Recull de 113 paraules d'ús comú en la llengua catalana que han passat d'avis a pares i de pares a fills. Quan va ser l'últim cop que vas fer una becaina? I que et van clavar un calbot després de burxar algú? Has esbrinat si tot rutlla tal com ho havies previst? Quines co [...]
|
12.
156 activitats per a parlar en català.
Monegal, Carme.
Activitats per practicar les habilitats orals. Amb fitxes on es detallen els objectius comunicatius de l'activitat, l'habilitat que s'hi treballa, el procediment i el material necessari; i un apartat amb elements necessaris per dur a la pràctica l'activitat. Els continguts re [...]
|
13.
40 jocs per parlar català
Jacquet, Jacqueline; Casulleras, Sílvia; Mirabet, Núria.
Presenta un recull de jocs que tenen com a objectiu principal afavorir l'expressió oral entre l'alumnat, ja siguin nens i nenes, adolescents o adults. Són jocs explicats fil per randa amb material adjunt per facilitar la tasca del prof [...]
40 jocs per parlar catalàAutors
Jacquet, Jacqueline; Casulleras, Sílvia; Mirabet, Núria.
Descripció
Presenta un recull de jocs que tenen com a objectiu principal afavorir l'expressió oral entre l'alumnat, ja siguin nens i nenes, adolescents o adults. Són jocs explicats fil per randa amb material adjunt per facilitar la tasca del professorat de primària, de secundària i de batxillerat, i que alhora el professorat de català i de català com a llengua estrangera pot utilitzar a classe a les escoles d'idiomes, a les escoles d'adults, als centres cívics, etc.
Editorial
Editorial Graó.
ISBN
9788478273270
Edició
Barcelona, 2004; 2a edició, 2008.
Descripció física
Llibre
Col·lecció
Jocs de didàctica de la llengua i de la literatura.
Número de col·lecció
137
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Professorat Bàsic
Professorat Elemental i Intermedi
Tipus de recurs
Pràctics
|
14.
444 jeroglífics per desjeroglificar
Esteban, Jordi; Garcia, Enric.
Recull de jeroglífics amb dibuixos de traç fi i aire de tira còmica.
Llibre.
Enigmacard Passatemps.
Barcelona,1996.
Trencabanyes.
1 [...]
|
15.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Alumne
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Material per treballar el nivell inicial de català. Aquest llibre es basa en els programes de la Direcció General de Política Lingüística i les programacions del Consorci per a la Normalització Lingüística. Material adreçat a persones amb [...]
|
16.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Docent
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
El llibre del docent està pensat per a persones amb poca experiència en la docència en aquest nivell inicial.
Cada unitat està fragmentada en punts que expliquen com procedir a l'aula. Aquests punts explicatius estan agrupats en seqüències [...]
|
17.
A Punt 1. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
18.
A Punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
19.
A Punt 1. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
20.
A Punt 2. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|