21.
80 pistes. Guia de butxaca per a una bona estada a Catalunya
Garcia, Laura; Pujol, Jordi; Nogués, Mercè.
Té per objectiu donar a conèixer diversos aspectes sobre els hàbits i el funcionament de la societat catalana a les
persones que vénen a estudiar a una universitat de Catalunya. Com se saluda una persona que s'acaba de conèixer, quan convé parlar a [...]
|
22.
A l'entorn de la gramàtica textual
Coord. Artigas, Rosa; Gabinet de Didàctica. Direcció Genral de Política Lingüística.
Conjunt d'articles que informen sobre el marc teòric i conceptual de l'enfocament textual de la llengua amb exemples pràctics: text i cohesió, la progressió temàtica, la determinació, els connectors, la moda [...]
|
23.
A la residència, en català. Guia de conversa / En la residencia, en catalán. Guía de conversación
Guia concebuda com una eina perquè el personal que atén a gent gran a les residències pugui incrementar la seva capacitat d'expressió i comprensió en llengua catalana. Disponible a la Llibreria de la Generalitat de Catalunya.
PDF.
Generalitat de Catalunya. Departament d'Acció S [...]
|
24.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Alumne
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Material per treballar el nivell inicial de català. Aquest llibre es basa en els programes de la Direcció General de Política Lingüística i les programacions del Consorci per a la Normalització Lingüística. Material adreçat a persones amb [...]
|
25.
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. Docent
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
El llibre del docent està pensat per a persones amb poca experiència en la docència en aquest nivell inicial.
Cada unitat està fragmentada en punts que expliquen com procedir a l'aula. Aquests punts explicatius estan agrupats en seqüències [...]
A poc a poc 1. Català inicial per a adults. DocentAutors
Bernadó, Cristina; Caixàs, Irene; Montenegro, Lídia.
Descripció
El llibre del docent està pensat per a persones amb poca experiència en la docència en aquest nivell inicial.
Cada unitat està fragmentada en punts que expliquen com procedir a l'aula. Aquests punts explicatius estan agrupats en seqüències que inclouen una temporització aproximada. El llibre incorpora la guia didàctica i les làmines.
Editorial
Edicions Saragossa.
ISBN
9788494222214
Edició
Barcelona, 2014.
Descripció física
Llibre.
Fitxes relacionadesSuport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Acolliment lingüístic inicial
Tipus de recurs
Pràctics
|
26.
A Punt 1. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
27.
A Punt 1. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
28.
A Punt 1. Curs de català. Llibre del professor
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
29.
A Punt 2. Curs de català. Llibre d'exercicis
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|
30.
A Punt 2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Vilagrasa, Albert (coord.).
A Punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tas [...]
|