151.
Estratègies de motivació a l'aula de llengües
Dörnyei, Zoltán.
Quan mirem d'explicar l'èxit o el fracàs en l'aprenentatge d'una segona llengua, tant els professors com els alumnes fan servir la paraula "motivació". Aquesta obra adopta un enfocament pràctic per a la docència de les estratègies de motivació a l'aula de llengües i forneix [...]
|
152.
Estudis de llengua
Ruaix, Josep.
Aquesta obra constitueix un curs d'aprofundiment de la llengua i complementa manuals anteriors del mateix autor com Observacions crítiques i pràctiques sobre el Català d'avui (2 vols.) i Català complet (3 vols.). Adreçat a professors, correctors, escriptors, tractadistes i, en [...]
|
153.
Eurocomrom. Els set sedassos: Aprendre a llegir les llengües romàniques simultàniament
Stegmann, Til; Clua, Esteve; Estelrich, Pilar; Klein, Horst G.
Presenta una estratègia d'aprenentatge simultani de llengües romàniques, entre elles el català. Es basa en l'activació de tots els coneixements lèxics i gramaticals que ja posseïm sobre la nova llengua, pel fet de conèixer-ne una [...]
|
154.
Exercicis del català fàcil
Ruaix, Josep.
Exercicis corresponents al curs Català fàcil.
Carpeta.
Editorial Claret text.
Barcelona, 2005.
[...]
|
155.
Exercicis del català progressiu /1
Ruaix, Josep.
Exercicis del primer volum del curs Català progressiu.
Llibre.
Editorial Claret text.
Barcelona, 2012.
[...]
|
156.
Exercicis del català progressiu /2
Ruaix, Josep.
Exercicis del segon volum del curs Català progressiu.
Llibre.
Editorial Claret text.
Barccelona, 1997.
[...]
|
157.
Fem-la petar. Recursos per a la conducció de grups de conversa
Esteban, Jordi.
Manual pràctic per a les persones que animen les sessions de conversa de grups d'alumnes, joves o adults, que necessiten practicar el català oral tant per adquirir destreses comunicatives i ampliar el vocabulari com per millorar la fluïdesa i la correcció de la seva expressió [...]
Fem-la petar. Recursos per a la conducció de grups de conversaAutors
Esteban, Jordi.
Descripció
Manual pràctic per a les persones que animen les sessions de conversa de grups d'alumnes, joves o adults, que necessiten practicar el català oral tant per adquirir destreses comunicatives i ampliar el vocabulari com per millorar la fluïdesa i la correcció de la seva expressió. Conté les instruccions i els suggeriments per alimentar converses sobre 40 temes diferents, i conté també les instruccions necessàries per fer un seguiment detallat de l'expressió oral dels alumnes.
Editorial
Edicions L'Àlber.
ISBN
9788488887757
Edició
Vic, 2003.
Descripció física
Llibre.
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Bàsic
Tipus de recurs
Pràctics
|
158.
Fil per randa. Elemental. Llibre de l'alumne
Vilà, Carme; Homs, Laura.
Aquest llibre està basat en els programes de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i del Consorci per a la Normalització Lingüística, i té en compte les orientacions del Marc europeu comú de referència [...]
|
159.
Gramati.cat. Solucions ràpides per dominar el català
Llompart, Ignasi.
És una gramàtica de butxaca manejable que resol de manera ràpida, intuïtiva i clara els dubtes o les vacil·lacions que es plantegi l'usuari de la llengua. Les fitxes s'agrupen per tipus de problemes o dubtes: Com s'escriu?, Quina forma és la bona; Aquesta o l'altra?; Ho fai [...]
|
160.
Gramàtica bàsica i d'ús de la llengua catalana (IEC)
Institut d'Estudis Catalans.
És la gramàtica de caràcter descriptiu i normatiu destinada al gran públic i a l'escola. Està redactada d'una manera clara i entenedora, amb una organització basada en quadres resum i remarques normatives i d'ús que contenen múltiples exemples. És una gramàtica o [...]
|