131.
Els 100 refranys més populars.
Pàmies, Víctor; Palou, Jordi.
Els 100 refranys més populars neixen d'una enquesta feta a través d'internet, el març de 2010, que van respondre 1.200 persones d'arreu de l'àmbit lingüístic. Arran de la recopilació i tractament d'aquest cabal de respostes sorgeix la idea d'aplegar el recull qu [...]
|
132.
Els castellers
Chumillas, Oriol.
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
El llibre parla de la història dels castellers, de la preparació que necessiten, de les festes en què participen, de l'ambient que viuen les colles castelleres, de la tècnica dels castells, de l'èxit d'aquesta pràctica, de la música que l'acom [...]
Els castellersAutors
Chumillas, Oriol.
Descripció
Lectura Fàcil (LF) o graduada.
El llibre parla de la història dels castellers, de la preparació que necessiten, de les festes en què participen, de l'ambient que viuen les colles castelleres, de la tècnica dels castells, de l'èxit d'aquesta pràctica, de la música que l'acompanya. Nivell avançat: 3.000 paraules bàsiques.
Editorial
Eumo Editorial.
ISBN
9788497660662
Edició
Vic, 2005.
Descripció física
Llibre.
Col·lecció
Català fàcil.
Número de col·lecció
6
Suport
Paper
Àmbit
General
Nivell d'aprenentatge
Acolliment lingüístic B1
Bàsic
Elemental
Professorat Acolliment lingüístic B1
Professorat Bàsic
Professorat Elemental i Intermedi
Tipus de recurs
Lectura Fàcil o graduada
|
133.
Els Fak Eh (B1. Nivell intermedi)
Dausà, Jordi.
Col·lecció d'obres de ficció originals, graduades en tres nivells corresponents als del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües del Consell d'Europa (A1, A2, B1). Els textos són accessibles a cada etapa de l'aprenentatge, ja que tant els objectius de lèxic i de gramà [...]
|
134.
Els llibres de la Nur. Català-amazic
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material amb il·lustracions en català i amazic. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l'ex [...]
|
135.
Els llibres de la Nur. Català-búlgar
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material en català i búlgar amb il·lustracions. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l'ex [...]
|
136.
Els llibres de la Nur. Català-romanès
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material en català i romanès amb il·lustracions. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l' [...]
|
137.
Els llibres de la Nur. Català-rus
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material amb il·lustracions en català i rus. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l'expli [...]
|
138.
Els llibres de la Nur. Català-urdú
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material amb il·lustracions en català i urdú. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l'expl [...]
|
139.
Els llibres de la Nur. Català-wòlof
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material amb il·lustracions en català i wòlof. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent. Després de cada centre d'interès hi ha l'exp [...]
|
140.
Els llibres de la Nur. Català-xinès
Torres, Montserrat; Alkuwaifi, Ahmad.
Material amb il·lustracions en català i xinès. Facilita l'aprenentatge de la llengua i la cultura catalana i la integració a l'àmbit escolar. Treballa conceptes bàsics, així com accions i frases d'ús freqüent en l'àmbit escolar. Després de cada centre d' [...]
|