Resultats de la cerca frase exacta: 18

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. auditor de sinistres | auditora de sinistres
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'ocupa d'analitzar i detectar els procediments i l'execució real en la tramitació de sinistres, de detectar les mancances de formació i d'informació dels tramitadors, d'establir plans d'estalvi per a l'empresa asseguradora, etc. [...]
12. auditoria d'identitat verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi sincrònic que té l'objectiu d'analitzar i avaluar l'ús, la política, la gestió i la planificació de la identitat verbal d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
13. cercle de qualitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup reduït de treballadors que fan la mateixa feina o similar en una àrea de treball comuna, que es reuneixen periòdicament per identificar i analitzar problemes relacionats amb la seva activitat, proposar solucions a la direcció i, si són aprovades, dur-les a terme. [...]
14. coneixement del client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Obligació legal i ètica d'una entitat financera de verificar la identitat d'un client i recollir i analitzar la informació necessària per a conèixer bé la seva situació personal i financera i oferir-li els millors productes amb la finalitat d'evitar operacions fraudulentes. [...]
15. control pressupostari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Control que consisteix a establir pressupostos anuals operatius per a tots els centres de beneficis i decostos d'una empresa, comprovar-ne periòdicament l'ajustament a l'evolució de la societat i analitzar les desviacions que es puguin produir per tal de corregir-ne les causes. [...]
16. control de màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions l'objectiu de les quals és assegurar el compliment d'un pla de màrqueting, que consisteix fonamentalment a analitzar els resultats de les accions de màrqueting dutes a terme, determinar el grau de compliment dels objectius previstos i, en el cas de desviacions, emprendre'n les [...]
17. anàlisi de sentiments
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
18. anàlisi de sentiments
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a Internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
Pàgines  2 / 2 
<< Anterior  Pàgina  1  2