41.
bàner
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Anunci, generalment de forma rectangular, el qual, quan s'hi fa clic, permet d'accedir al web o a una altra pàgina de l'anunciant. [...]
|
42.
bàner
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Espai publicitari, generalment de forma rectangular, el qual, quan s'hi fa clic, permet d'accedir al web o a una altra pàgina de l'anunciant. [...]
|
43.
ràtio de clics
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
|
44.
etiqueta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de caràcters encapçalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog. [...]
|
45.
etiqueta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de caràcters precedits d'un símbol de coixinet (#), sobre el qual es pot fer clic, que en els microblogs serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes. [...]
|
46.
optimització publicitària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Informació. Documentació
Estratègia de màrqueting de cercadors destinada a millorar la visibilitat d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà de la inserció d'anuncis a les pàgines de resultats dels cercadors. [...]
|
47.
crida a l'acció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Missatge contingut en un element gràfic d'una pàgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bàner o un botó, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
|
48.
crida a l'acció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Missatge contingut en un element gràfic d'una pàgina web o d'altres aplicacions digitals, generalment un bàner o un botó, que incita a fer-hi clic, amb l'objectiu de redirigir el visitant a un contingut determinat. [...]
|
49.
etiqueta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de caràcters encapçalats d'un símbol de coixinet, sobre el qual es pot fer clic, que serveix per a accedir a un contingut indexat per categories o temes en un microblog o en una xarxa social. [...]
|
50.
imatge sensible
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Imatge dividida en zones que activen un enllaç quan s'hi fa clic. [...]
|