Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Delicte consistent a enganyar algú de qui s'ha guanyat la confiança mitjançant tècniques d'enginyeria social, generalment a través de la missatgeria electrònica, a fi de treure'n un profit econòmic. [...]
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila d'usuaris propis o aliens a partir de les dades de primera font d'una altra empresa o organització amb qui té relació. [...]
Sèrie de proves o encontres que disputen entre si dos equips o dos esportistes posteriorment a la primera part d'una competició, que guanya qui aconsegueix arribar al nombre de victòries establert. [...]
Comunicació especial que manté un intern amb el cònjuge o una altra persona amb qui mantingui una relació semblant d'afectivitat i amb els fills que no superin els deu anys d'edat. [...]
Grau de qualitat que es pot atribuir a la prestació d'un servei, que es mesura tenint en compte paràmetres diversos segons el tipus de servei i els clients a qui va destinat. [...]
Primer individu d'una família a qui es detecta una malaltia hereditària i a partir del qual s'inicia un estudi genètic que permeti determinar el patró d'herència i les bases moleculars de la malaltia. [...]
Formació ofensiva en què el quarterback se situa en una posició força més endarrerida del que és habitual a fi d'observar els moviments de la defensa i triar un company desmarcat a qui passar la pilota. [...]
Persona designada per una entitat, una empresa o una institució per a defensar els interessos, els drets i les llibertats d'un col·lectiu amb qui aquesta mateixa entitat, empresa o institució té relació o al qual proveeix serveis. [...]
Sistema d'assistència sanitària, amb voluntat de cobertura universal, en el qual qui paga l'atenció que reben els ciutadans dels proveïdors de serveis de salut és únicament l'Estat, mitjançant fons públics procedents de la recaptació d'impostos. [...]
Missatge que expressa els sentiments, les emocions i els desitjos de qui l'emet, sense valorar el que són, el que fan o el que diuen els altres, que sol esdevenir una eina per a promoure l'empatia de l'altra part i evitar l'escalada del conflicte. [...]