1.
marca 1
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Senyal, traç, tall, etc., fet en una cosa o en un animal per distingir-lo d'altres, reconèixer-lo, denotar el seu origen, qualitat, etc. La marca dels moltons d'un ramat. En l'Antic Règim, senyal infamant fet en el cos d'un delinqüent, amb ferro roent o bé [...]
|
2.
marca 2
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
País de frontera. Marca d'Ancona. Marca Hispànica. [...]
|
3.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Resultat més bo obtingut per un esportista en una prova. [...]
|
4.
marca personal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Imatge pública d'una persona en l'àmbit individual i professional, com a resultat de l'aplicació d'estratègies i accions de brànding personal. [...]
|
5.
mitja marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
Tap que fa 38-40 mm de llargada per 25-79 mm de diàmetre. [...]
|
6.
comunitat de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
|
7.
contingut de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
|
8.
emblema de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Qualsevol element característic que serveix per a evocar i identificar una marca i que forma part del seu patrimoni. [...]
|
9.
entreteniment de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Contingut de marca que té com a objectiu l'entreteniment. [...]
|
10.
espai de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
|