Resultats de la cerca frase exacta: 46

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
31. departament de premsa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Departament responsable fonamentalment d'establir i mantenir les relacions amb els mitjans de comunicació i facilitar-los informació referida a l'organització que pugui tenir interès públic o que interessa a l'organització que es difongui. [...]
32. màrqueting de continguts
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
33. Unió Europea
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització internacional que té com a finalitat assegurar el progrés econòmic i social, eliminar les barreres al lliure intercanvi, millorar les condicions de vida i treball i mantenir la pau en tots els països membres. [...]
34. Unió Europea
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització internacional que té com a finalitat assegurar el progrés econòmic i social, eliminar les barreres al lliure intercanvi, millorar les condicions de vida i treball i mantenir la pau en tots els estats membres. [...]
35. assegurança d'insuficiència d'ingressos o de pèrdua de valor en venda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assegurança que cobreix les pèrdues econòmiques per insuficiència d'ingressos per mantenir les despeses o per disminució del valor de venda per factors de mercat dels productes comercialitzats per l'assegurat a conseqüència d'un sinistre. [...]
36. departament de premsa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Departament d'una organització responsable d'establir i mantenir les relacions amb els mitjans de comunicació i facilitar-los informació referida a l'organització que pugui tenir interès públic o que interessa a l'organització que es difongui. [...]
37. microcrèdit
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Crèdit d'un import reduït que s'atorga generalment a persones amb pocs recursos econòmics amb la finalitat que puguin emprendre activitats empresarials per compte propi que els generin ingressos i els permetin mantenir la seva família. [...]
38. agrupació sectorial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'empreses que col·laboren en la defensa dels interessos del sector al qual pertanyen, en les compres, en les exportacions, etc., tot i mantenir la seva personalitat jurídica i el seu compte de pèrdues i guanys independents. [...]
39. desmarcament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció tàctica de màrqueting d'una empresa consistent a suprimir el logotip d'una marca en els seus productes o en les seves activitats comercials i mantenir només altres elements de la identitat visual que fan recognoscible la marca. [...]
40. relacions públiques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Programa deliberat, planificat i sostingut que comprèn un conjunt de decisions i accions, fonamentalment de comunicació, que tenen l'objectiu d'establir i mantenir un clima de confiança mútua i de relació positiva entre una persona o una organització i els seus públics. [...]
Pàgines  4 / 5 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  Següent >>