Document pel qual el titular d'un compte corrent bancari dona una ordre de pagament al banc o a la caixa d'estalvis, de la totalitat o d'una part del fons que tingui disponible en el compte. [...]
Assegurança per la qual l'assegurador s'obliga a indemnitzar a l'assegurat la pèrdua o robatori, durant el transport, de diner en moneda, metalls preciosos, valors mobiliaris o bitllets de banc i de loteria, lletres, pagarés i anàlegs. [...]
Òrgan consultiu de la Unió Europea integrat pels estats membres, la Comissió Europea i el Banc Central Europeu, que té com a objectiu promoure la coordinació de les diverses polítiques monetàries a fi de contribuir al bon funcionament del mercat únic europeu. [...]
Òrgan financer constituït pel Banc Central Europeu i els bancs centrals dels estats que han adoptat l'euro, que té com a objectiu prioritari mantenir l'estabilitat dels preus i, sempre que no afecti aquest objectiu, donar suport a les polítiques econòmiques generals de la Unió Econòmica i Monetària. [...]
Òrgan financer constituït pel Banc Central Europeu i els dotze bancs centrals dels estats que han adoptat l'euro, que té com a objectiu prioritari mantenir l'estabilitat dels preus i, sempre que no afecti aquest objectiu, donar suport a les polítiques econòmiques generals de la Unió Econòmica i [...]
Eina de política monetària no convencional en què un banc central compra deute públic del mercat per fer que baixin les taxes d'interès i augmenti l'oferta de diners, de manera que en augmentar les reserves de capital de les institucions bancàries es promou el crèdit i la circulació de diners. [...]
Institució, predecessora del Banc Central Europeu, que va entrar en funcionament l'1/1/1994 amb els objectius d'augmentar la coordinació de les polítiques monetàries a la UE, vigilar el funcionamiento del Sistema Monetari Europeu, facilitar l'ús de l'ECU i preparar la tercera etapa de l'UME, posant [...]
Repertori seleccionat de paraules i expressions que reflecteixen i reforcen el posicionament i els valors d'una marca o una organització i contribueixen a construir una veu de marca consistent i singular, seleccionat per a ser utilitzat habitualment i de manera consistent en les seves comunicacions [...]