21.
acció nova
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció emesa per primera vegada com a resultat d'una ampliació de capital o d'una transformació de bons o d'obligacions en accions. [...]
|
22.
bossa nova
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
Estil musical originat a finals dels anys cinquanta del segle XX al Brasil, que combina elements de la música tradicional brasilera, especialment de la samba, amb el jazz. [...]
|
23.
lluna nova
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Fase de la Lluna en què, estant entre la Terra i el Sol, és invisible. [...]
|
24.
neu nova
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la Terra
Neu que prové d'un període de precipitació molt recent. [...]
|
25.
Nova Acròpolis
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Associació espiritual i esotèrica fundada el 1957 a l'Argentina per Jorge Ángel Livraga i la seva dona, Ada Albrecht. [...]
|
26.
nova arqueologia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Corrent de l'arqueologia que estudia el registre arqueològic com a font de coneixement de l'organització, l'operativitat i l'evolució dels sistemes culturals del passat, a través del mètode hipoteticodeductiu. [...]
|
27.
nova crítica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Llengua. Literatura
[...]
|
28.
nova economia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
[...]
|
29.
nova economia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Economia que es desenvolupa amb la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació a les empreses, basada en l'aparició de nous canals i formes d'intermediació i en la recerca d'eficiència. [...]
|
30.
nova economia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Economia que es desenvolupa amb la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació a les empreses, basada en l'aparició de nous canals i formes d'intermediació i en la recerca d'eficiència. [...]
|