Tècnica de gestió comercial destinada a obtenir la màxima rendibilitat dels ingressos mitjançant l'adequació de l'oferta de serveis i la tarifació al tipus de client i a l'afluència prevista, d'acord amb les dades obtingudes de l'anàlisi de la demanda i del comportament del consumidor al llarg del [...]
Transferència de l'activitat o part de l'activitat turística d'una empresa cap a destinacions de menor tradició turística i menys desenvolupades. [...]
Procés organitzat pel qual l'administració estableix uns objectius en l'àmbit turístic i dissenya les polítiques i les estratègies per assolir-los. [...]
Departament d'un establiment hoteler que s'ocupa d'atendre i informar els clients, de controlar les entrades i sortides de l'edifici, de custodiar els equipatges i les claus de les habitacions i de repartir la correspondència. [...]
Trastorn psíquic i físic que pateix una persona després d'un viatge aeri llarg a causa de les diferències horàries entre el lloc d'origen i el d'arribada. [...]