Resultats de la cerca frase exacta: 91.762

91. comissió per rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
92. compra per pànic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
93. compra per xarxes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra per internet que es fa íntegrament en una xarxa social, sovint en interacció amb altres membres. [...]
94. cost per acció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'accions preestablertes que duu a terme l'usuari vinculades amb l'espai objecte de publicitat. [...]
95. cost per clic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre de clics de visitants únics que rep l'espai objecte de publicitat. [...]
96. cost per compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció del nombre d'interaccions que estableixen els usuaris amb l'espai objecte de publicitat. [...]
97. cost per contacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga en funció dels contactes que aconsegueix procedents de l'espai objecte de publicitat. [...]
98. cost per mil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Sistema de facturació publicitària en què l'anunciant paga per cada mil vegades que es mostra l'espai objecte de publicitat. [...]
99. difusió per amistat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema que una organització utilitza per a aconseguir nous clients emprant com a intermediaris els clients actuals, els quals reben una compensació a canvi. [...]
100. emplenament per context
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de processament d'imatges consistent a extrapolar a una regió deteriorada, oculta o perduda d'una imatge dades visuals de l'entorn immediat o d'altres zones de la mateixa imatge, a fi de restaurar-la o millorar-la. [...]
Pàgines  10 / 9.177 
<< Anterior  Pàgina  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Següent >>