Estratègia de màrqueting que consisteix a enviar a clients objectiu un flux de missatges publicitaris automàtics durant un període de temps determinat. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Transmissió en què els ^bits^ es transporten amb un sincronisme precís. Quan els ^terminals^ no tenen dades d'usuari per a enviar, envien dades de farciment, sense cap valor per a l'usuari però útils per a mantenir el canal actiu i no perdre el sincronisme. Les dades s'encapsulen en els bits d [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Identificador específic per a cada operador de telefonia mòbil que permet que els usuaris puguin connectar-se a Internet i enviar i rebre missatges multimèdia. [...]
Pràctica sexual consistent a enviar missatges de text o imatges de contingut sexual explícit a través del telèfon mòbil o d'altres dispositius electrònics. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Terminal que permet d'enviar i de rebre dades de diversos serveis de telecomunicacions, generalment de telèfon, de fax, de televisió i d'Internet. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema de transmissió que permet d'enviar informació en tots dos sentits, però no de manera simultània, a causa de les característiques dels equips terminals. [...]