1.
quota de presència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
|
2.
assegurança combinada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Assegurança que cobreix, en un sol contracte i respecte al mateix interès, riscos que pertanyen a diversos rams. [...]
|
3.
ordre d'estop
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Ordre que es pot executar a partir del moment en què s'assoleix un preu determinat preestablert, ja sigui a aquell mateix preu o bé a un preu més favorable. [...]
|
4.
consorci
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
|
5.
discriminació de preus
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
|
6.
drugstore [en]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Establiment comercial constituït per un conjunt de botigues independents agrupades en un mateix edifici, obertes permanentment dia i nit, l'oferta de les quals se centra fonamentalment en productes farmacèutics, cosmètics, perfumeria, regals, tabac i premsa. [...]
|
7.
ports pagats fins a
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Incoterm que obliga el venedor a lliurar la mercaderia al transportista contractat pel mateix venedor, a pagar els costos del transport des del punt de lliurament fins al lloc de destinació convingut i a efectuar els tràmits duaners per a l'exportació. [...]
|
8.
associació de marques
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]
|
9.
test A/B
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
|
10.
ports i assegurança pagats fins a
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Incoterm que obliga el venedor a lliurar la mercaderia al transportista contractat pel mateix venedor, a pagar els costos del transport des del punt de lliurament fins al lloc de destinació convingut, a efectuar els tràmits duaners per a l'exportació i a obtenir una assegurança contra el risc de [...]
|