Resultats de la cerca frase exacta: 17

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. model Starch
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Model per a mesurar l'efectivitat de la publicitat segons el qual perquè un missatge publicitari sigui efectiu ha d'aconseguir de manera gradual que sigui vist, llegit, cregut i recordat. [...]
12. pàgina vista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Paràmetre utilitzat per a mesurar de manera automàtica la freqüentació d'un lloc web, corresponent a la situació en què una pàgina web és baixada completament a l'ordinador de l'internauta. [...]
13. psicogalvanòmetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Aparell utilitzat en la investigació publicitària per a mesurar la resposta d'una persona a un missatge publicitari per mitjà d'un detector que enregistra la sudoració del palmell de la mà. [...]
14. audímetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Aparell electrònic que, instal·lat en una llar, serveix per a mesurar el nombre de persones que estan veient un determinat canal de televisió o per a conèixer l'ús que n'estan fent. [...]
15. ràtio de clics
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
16. qualificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Valoració feta per una institució independent de la capacitat d'una entitat privada o pública d'atendre els compromisos derivats del seu deute o bé de la qualitat d'una emissió de valors concreta, amb la finalitat de mesurar el nivell de risc que assumeixen els inversors. [...]
17. diferencial semàntic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Escala d'actitud destinada a mesurar com és percebut un producte, una marca, una organització, etc., a partir d'una sèrie de parelles d'expressions contradictòries o d'adjectius antònims separats per un nombre variable d'intervals, de manera que el subjecte investigat ha de marcar l'interval de [...]
Pàgines  2 / 2 
<< Anterior  Pàgina  1  2