41.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Signe o conjunt de signes que identifica una empresa, un producte o un servei i el distingeix d'altres. [...]
|
42.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Resultat màxim d'un atleta aconseguit en una prova o una competició determinada. [...]
|
43.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Signe o conjunt de signes que identifica una empresa, un producte o un servei i els distingeix d'altres. [...]
|
44.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Llengua. Literatura
Tret que s'assigna en la descripció a un fenomen lingüístic. [...]
|
45.
marca
(castellà)
Font
Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 [señal] marca, senyal m. La pared estaba llena de marcas de las sillas, la paret era plena de marques de les cadires. 2 [comercial] marca. 3 [del ganado] marca. 4 [cicatriz] marca, senyal m, cicatriu. 5 [acción] marcada, marcatge m. 6 [para medir] mesurador m. 7 esport marca. 8 esport [...]
|
46.
marca
Font
Diccionari català-castellà d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
f 1 [empremta per a distingir] marca. 2 [del bestiar] marca. 3 [senyal] marca, señal. La paret era plena de marques de les cadires, la pared estaba llena de marcas de las sillas. 4 merc marca, marca de fábrica. 5 merc [empresa] marca, firma, empresa. 6 [a la pell] marca, señal. 7 [en fonologia [...]
|
47.
creació de noms de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat creativa i estratègica consistent a denominar empreses, productes, serveis, dominis d'internet o d'altres amb noms apropiats des del punt de vista del màrqueting i des del punt de vista lingüístic, cultural i legal. [...]
|
48.
consultor de marca | consultora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona especialitzada en l'assessorament relacionat amb la creació, el desenvolupament i la gestió de marques. [...]
|
49.
director de marca | directora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Professional del departament de màrqueting responsable de la gestió integral d'una marca. [...]
|
50.
director de marca | directora de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que s'encarrega de la comercialització i les operacions de màrqueting relacionades amb una marca en una empresa o una organització. [...]
|