Resultats de la cerca bàsica: 3.060

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
71. comptabilitat per partida doble
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
72. comptabilitat per partida simple
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
73. disseny assistit per ordinador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques informàtiques utilitzades per a la creació, la descripció i el desenvolupament d'un objecte. [...]
74. disseny assistit per ordinador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques informàtiques utilitzades per a la creació, la descripció i el desenvolupament de l'objecte de disseny. [...]
75. dotació per a provisió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
76. enquesta assistida per ordinador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enquesta en què s'utilitzen sistemes informàtics que marquen la dinàmica de l'entrevista i permeten l'enregistrament immediat de les respostes de l'enquestat a fi de facilitar el tractament de les dades. [...]
77. fabricació assistida per ordinador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques informàtiques que ajuden a l'automatització d'un procés de producció. [...]
78. fabricació integrada per ordinador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques informàtiques que integren tots els nivells organitzatius i totes les funcions d'una empresa, que permeten que totes les dades siguin transportables entre els diferents sistemes informàtics existents. [...]
79. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
80. màrqueting per correu electrònic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que utilitza el correu electrònic per a establir una comunicació personal amb un públic objectiu amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial. [...]
Pàgines  8 / 306 
<< Anterior  Pàgina  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Següent >>