Resultats de la cerca frase exacta: 20

Diccionaris terminològics
11. míting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acte públic de caràcter polític, social, cultural, etc., amb intervenció de personalitats amb la finalitat de transmetre idees, atraure l'adhesió o el vot, etc. [...]
12. proselitisme
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Esforç actiu d'una persona d'atraure'n una altra o unes altres a la seva creença o punt de vista polític, ideològic o religiós. [...]
13. subtítol de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Arts
Frase breu que es posa en el cartell d'una pel·lícula, que conté l'essència de la pel·lícula i té l'objectiu d'atraure l'espectador. [...]
14. míting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Acte públic de caràcter polític, social o cultural, amb intervenció de personalitats, que té la finalitat de transmetre idees o d'atraure l'adhesió o el vot. [...]
15. xarxa d'esquers
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Xarxa formada per un conjunt d'ordinadors protegits per un tallafoc, desinats a atraure els pirates i que permeten observar-ne l'activitat i els mètodes d'atac. [...]
16. cultura de massa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Conjunt de productes culturals relativament estandarditzats i homogenis, i les experiències culturals associades, disenyats per a atraure una audiència àmplia a través dels mitjans de comunicació de massa. [...]
17. síndrome de Lasthénie de Ferjol
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Anèmia produïda per hemorràgies provocades pel mateix malalt, en les genives, el nas, els plexes hemorroidals, i que hom observa en individus masoquistes o que cerquen d'atraure l'atenció mèdica. [...]
18. AIDA
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Model de desenvolupament de missatges publicitaris o de venda segons el qual qualsevol comunicació persuasiva ha d'atraure l'atenció, suscitar l'interès cap al producte o servei, estimular el desig d'adquirir-lo, utilitzar-lo o posseir-lo, i provocar l'acció de comprar-lo. [...]
19. màrqueting d'entrada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]
20. pech
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Llengua. Literatura
, que va atraure molts colons. Sense cap reconeixement legal sobre el seu territori se n'han vist expulsats d'una bona part i viuen constantment amb la preocupació de perdre'l del tot. Actualment el 90% de la comunitat viu al departament d'Olancho; la resta, als departaments de Colón i Gracias a Dios [...]
Pàgines  2 / 2 
<< Anterior  Pàgina  1  2