1.
auditor forense | auditora forense
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Especialista en comptabilitat que practica auditories forenses a fi de detectar irregularitats i obtenir proves vàlides per a un procediment judicial. [...]
|
2.
auditar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Examinar, un auditor, la situació econòmica d'una entitat a fi de comprovar si el seu estat patrimonial o financer reflecteix la realitat. [...]
|
3.
evitació del risc
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Mesura de tractament del risc consistent a no participar en una activitat o a retirar-se'n a fi d'eludir un risc determinat i les seves conseqüències. [...]
|
4.
psicografia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estudi i descripció del perfil psicològic de tipus de consumidors a fi de determinar quines estratègies de màrqueting i comunicació s'ajusten més a les seves característiques. [...]
|
5.
brànding
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Disciplina especialitzada en la creació, el desenvolupament i la gestió estratègica de marques a fi d'aconseguir que tinguin una presència rellevant, diferenciada i duradora en el mercat. [...]
|
6.
llista Robinson
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Llista en què es poden inscriure les persones que desitgen eliminar les seves dades de les llistes de màrqueting a fi de no rebre trameses publicitàries per correu. [...]
|
7.
situació de solvència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Avaluació fonamentalment qualitativa que un banc fa d'un client, principalment des del punt de vista de la solvència, a fi d'estudiar la possible concessió d'un crèdit. [...]
|
8.
estratègia d'estirada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]
|
9.
venda associada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Venda en què una entitat ofereix a un client productes o serveis complementaris o similars a d'altres que ha adquirit, a fi d'estalviar-se el cost de buscar nous clients. [...]
|
10.
producte de reclam
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
|