21.
reconstrucció de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
|
22.
relat de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Història real o de ficció creada mitjançant la narrativa de marca. [...]
|
23.
revisió de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Anàlisi que solen dur a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per a fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per a preparar i orientar accions futures. [...]
|
24.
verbalització de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció de transformar un nom de marca en verb per mitjà dels procediments morfològics propis de la llengua. [...]
|
25.
veu de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]
|
26.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Resultat màxim d'un esportista aconseguit en una prova, un encontre o una competició determinat. [...]
|
27.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Remer situat més cap a popa en un bot de rem, visible per la resta de remers, que s'encarrega de donar la voga. [...]
|
28.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Transports
Punt fix a la costa, en un baix, etc., que serveix de senyal per a conèixer la situació d'un vaixell, o com a referència indicadora d'un perill. [...]
|
29.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
Senyal que es posa en un paquet de cocaïna per a identificar els enviaments, a quina estructura pertany la cocaïna i la identitat del productor. [...]
|
30.
marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Resultat màxim d'un atleta aconseguit en una prova o una competició determinada. [...]
|